اسلایدر

All-in-Oneهای لمسی جدید از سامسونگ
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

سامسونگ کامپیوترهای All-in-One جدیدی را روانه بازار می‌کند. این محصولات که کمپانی با معرفی‌شان به استقبالIFA 2012 رفته، در 2 سری و 3 اندازه و البته با ویندوز 8 عرضه خواهند شد.

«سری 7» دارای دو مدل در اندازه‌های 27 و 23 اینچ است و «سری 5» یک مدل با اندازه 21.5 اینچ دارد. پنل‌های نمایشی هر سه مدل از کیفیت 1080p بهرمند هستند و تا 10 تاچ همزمان را پشتیبانی می‌کنند. All-in-One های جدید سامسونگ همچنین از USB 3.0، بلوتوث 4، وای-فای، درایور نوری و اترنت (Ethernet) نیز برخوردارند که جزو انتظارات معمول همه کاربران به شمار می‌روند.

طراحی جدید و زیبا، برترین ویژگی این کامپیوترها به شمار می‌رود. سری 5 برای استفاده در جاهایی که فضا کم است طراحی شده و در زیر آن جای کافی برای قرار دادن کیبورد و ماوس وجود دارد. پایه‌های فلزی هر سه مدل به آنها زیبایی خاصی بخشیده و باید گفت که در نظر اول، طراحی این کامپیوترها بیشتر شبیه تلویزیون‌های جدید است تا آنچه که به عنوان کامپیوتر -یا مانیتور- می‌شناسیم.

قیمت مدل 27 اینچی سری 7، از 1699 دلار شروع می‌شود و این مشخصات کلی را دارا است: پردازنده Core i7 ، هشت گیگابایت رم، 1 ترابایت هارد، و گرافیک AMD Radeon HD 7850M ؛ با چنین امکاناتی باید آن را یک کامپیوتر عالی برای بازی و البته کارهای چند رسانه‌ای دانست. قیمت مدل 23 اینچی سری 7 نیز از 1099 دلار شروع می‌شود و مدل پایه آن از پردازنده Core i5 ، شش گیگابایت رم، و گرافیک Intel برخوردار است.

سری 5 نیز که کف بازار را هدف گرفته، از قیمت 749 دلار شروع خواهد شد و مشخصات پایین‌تری دارد: پردازنده Core i3 ، چهار گیگابایت رم، و گرافیک Intel.
 

به لطف ویندوز 8، حالا خرید کامپیوترهای All-in-One لمسی بیش از هر زمان دیگری منطقی به نظر می‌رسد. محصولات جدید سامسونگ، جمعه 5 آبان همزمان با عرضه ویندوز 8 از راه خواهند رسید؛ تاریخی که اکثر شما آن را در تقویم علامت زده‌اید.

در ادامه مطلب می‌توانید عکس های دیگر از این All-in-One ها را مشاهده کنید.


 

سری 5

samsung-series-5-1.jpg

samsung-series-5-3.jpg

samsung-series-5-2.jpg

سری 7

samsung-series-7-1.jpg

samsung-series-7-2.jpg

samsung-series-7-3.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, :: 21:0
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.